GRATIS expressfrakt på alla beställningar över 2000 Kr 8-10 dagar från beställning till leverans

Avbokningspolicy

Vi hjälper gärna till med alla dina frågor!

Avbokningspolicy

Om du anser att vår produkt inte är “som beställd” eller är skadad, ger vi dig ersättning utan extra kostnad. Kontakta oss via e-post info@backyarddesign.se i dessa fall.

Det är viktigt att du låter oss veta så detaljerat som möjligt vad som gick fel exakt. För att behandla din begäran snabbast behöver vi ditt ordernummer tillsammans med bilder av problemen och din cykel i fall det finns tryck- eller passningsfel.

När det är problem med passformen är det ännu viktigare för oss att se hur dekalen appliceras på plasten så bra som möjligt. På grund av plastens form är det tyvärr inte alltid möjligt att avgöra ett problem när dekalen bara hålls framför den eller tejpas på längs kanterna.

Om du är i behov av ersättningsgrafik, på grund av att din grafik är sliten eller skadad, erbjuder vi omtryck på separata dekaler från tidigare beställningar som finns på vår beställningssida.

Observera att för alla anpassade objekt som görs på beställning, när designprocessen har påbörjats och/eller designen har gått in i produktion, kan vi inte erbjuda några återbetalningar eller returer.

Klädnadsartiklar och tillbehör som sätesöverdrag (förutsatt att de inte har häftats fast på sätet ännu) kan returneras för återbetalning. Vänligen kontakta vår kundtjänst om du vill returnera en artikel.

BEHÖVER DU HJÄLP?
KONTAKTA OSS NU!